Utvilad

Eftersom min honey de senaste dagarna har tvingats kliva upp klockan 05.45 och sen satt plant hela dagarna, har jag fått en nyfunnen frihet. Sova precis så länge jag vill!

Oh my GOD så jvla skönt. Grejen är att jag är en extremt morgontrött (kväll också för den delen) människa som tycker att allt innan kl 10 är på tok för tidigt att kliva upp. Jonathan åt andra sidan kliver alltid upp minst 2h innan han ska någonstans och på sovmorgonar eller helger kliver han oftast upp så tidigt som möjligt. Det vill säga när han lyckats kicka upp mig motvilligt ur sängen. Det kan variera tidsmässigt allt från 08.00 till 11.30. I vissa extrema fall blir klockan så mycket som 13.00. Men det förösker jag undvika eftersom det orsakar lätta ångestatacker på min honey eftersom han då känner att han kastat bort halva dagen. Sömn för min del är aldrig bortkastad tid, utan väl utnyttjad underbart skön tid. Så de så!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0