Teknikens under

Ni kan tänka er vad som har hänt när man har den enda dator med internet på i sina föräldrars sovrum. Det funkar inte alls bra...

Så det var ett panikbesök på Elgiganten igår, för att snabbt inhandla ett trådlös internet motagare så att jag kan ha internet på min dator i mitt rum. Som by the way ser ut som helvetet själv just nu. Eftersom Jonathan rycker in i lumpen om mindre än 30 dagar håller jag på som bäst att tömma hanns lägenheter på allt som är mitt just nu. För att slippa göra allt sista helgen och grina ihjäl mig(><)

Summan av kardemumman är att mamma helt snällt gick nedför trappen och fick se 1 miljard skor i hallen. Vansinesutbrottsvarning. Problemet är att jag absolut inte har något förvaringsutrymme för alla saker jag tagit hem igen. Det är prylar över allt. Ett besök på förvaringsIKEA måste snarast planeras in. Nån som vill följa med? Fast jag väntar nog tills MONKI har öppat i Birstagallerian. Men föresten är jag sjukt sugen på att göra av med min 500kr på presentkortet på Gina Tricot så det kanske blir två besök. Mums...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0