Robert

"Vem vill ha Robert i sängen?image294"

Den fråga ställde jag mig många gånger under reklamfilmerna som visade ett par som spoonar varandra i sängen och helt plötsligt dyker Boxer-Robert upp från ingenstans och håller om paret. Läskigt i den grad att jag fick kalla kårar då.

Och på mitt nya jobb finns han överallt!! På bilder, i naturlig storlek, affisher, hängandes från taket och t.o.m som en ricktig plastgubbe som jag alltid tror är en ricktig människa så fort jag går förbi. Överallt är han. Fast han får ett + i kanten för att han alltid håller i skyltar med priser och utbud som jag måste memorera in så fort som möjligt. Så skräckupplevelserna för iafl något gott med sig.

Men det roligaste utav allt är att vi fick se en bild på Boxres grundare som har fått sitt ansikte förevigats genom Robert. Så Robert är bara en klon efter han. Freaky att det går runt en människa i Sverige som ser precis ut som Robert. Tänk dig möta han i en mörk gränd?



 


Kommentarer
Postat av: chalmany

JAG har sett honom! Han var ju på vår bal!! Han var med i bandet! Jag pratade med honom. Det var hur coolt som helst att se honom på riktigt! haha! :D

2007-07-02 @ 11:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0