Morgondagen

Äntgligen hemma efter 70 långdragna mil. Skönt att slippa åka på ett tag iafl, men sämre att jag måste börja jobba imorgon! Inser att jag vet ingenting om nånting. Men saker brukar ju lösa sig förr eller senare. Förhoppningsvis.

Kom just på att jag kan lägga till Backstage Security på Hultsfred på mitt CV. Hur coolt låter inte det? Coolare än det var antagligen haha. Kommer bara ihåg mitt sista pass mellan kl 00 - 08 i 8h regn. Tror faktist inte jag någonsin varit så blöt. Men men...

I helgen blir det Mörtsjön och Camillas stuga som gäller! Hoppas värkligen att jag inte ska jobba då, får reda på tiderna imorgon. Camilla ska döda mitt jobb om jag har ledigt då :P
Så det blir bad, fest, grillat och äta och bara tar de allmänt lugnt.. om Camilla får säga det själv....

Please honey ge fan i att sätta plant (><) Saknar dig redan....


Kommentarer
Postat av: Lull

Så jävla bra sagt..den där camilla kan sina grejer! ;) fan va kul vi ska ha de har jag bestämt! seeeemester :D

2007-06-25 @ 19:28:45
URL: http://casomo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0