Fridfulla liv

Passar just nu på att vara uppe i Duved med min honey och njuta utav lugnet före stormen. Med det menar jag att på måndag börjar jag mitt nya jobb. Är bara lite nervös då, speciellt eftersom jag inte ens vet vart jag ska vara kl 8 på måndag. Med det löser sig nog. Jag har iafl ett jobb i 7 veckor framöver. Sen får jag se vad det blir av med mig.

Mitt nya jobb är iafl inte lika jobbigt som stackars Jonathans jobb. Han springer omkring för fullt i skogarna om dagarna, för att tävlandes med de övriga plantsättarna om vem som sätter flest plant = mest pengar. Har just fått höra ifrån han att det pågår ett litet minikrig i skogen också, eftersom det helt mystiskt försvinner färdigsatta kasetter ifrån alla utom en där. Hmm jag undrar vem som tar dem??

Annars händer det inte så mycket mer utan det är mest lungt och skönt i solen här. Väntar just nu på att Robert ska ta  mina dödshot från igår på allvar och logga in på msn och ge mig bilderna han tog på Hultsfred.

(Tur att jag har Jonathan som korekturläsare hihi.)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0