Eskilstuna for the midsommar!

Jag ska följa med Jonathans och hanns familj ned till Eskilstuna imorgon för att fira midsommar. Det ska bli väldans kul.

Men nu är det ju så att allt söder om Östersund är ungefär som en vit fläck på kartan för mig. Jag vet vart Sthlm, Göteborg och Malmö ligger. Har aldrig haft något större behov än så att veta vart någoting ligger eller heter. Jag vet fortfarande inte ens vart Hultsfred är på kartan. Där har jag iafl varit, men jag har värkligen inte varit i södra sverige. En outforskad plats alltså, som jag måste utforska mer om det börjar visa sig att södra sverige har någonting att ge...

Eskilstuna ligger redan högt i topp hos mig innan jag ens har varit där, eftersom de har två stycken Gina Tricot, så jag kanske kan få nytta av mitt presentkort på 500kr där nu. Jippie!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0