Collage ifrån Studenten och Balerna

Fick en cdskiva utav pappa i studentepresent där han gjort iordning bilder han tagit under veckorna kring studenten. Kommer nu lägga ut noga utvalda bilder och resten kommer stanna i tryggt förvar på mitt rum för icke allmän skådning.

Bal Wargentinskolan

Jonathan, Jag, Natalie & Jimny | Jonas, Sofia, Jonathan, Jag & Natalie | Jonathan & jag | Jag & Erika

Bal Palmcrantz

Jonathan & jag |  Jonathan, Robert & jag | Våran limousintaxi | Anton, Camilla, Emelie  + date, Charlotte + date, Jag, Jonathan, Tuld & Anton

Studentdagen!

Utspringet (jag håller i klassskylten) | Robert & Jag | Jag | Jag & Natalie


Jag på skoltrappan | Stiger ombord på vårat flak | Lite senare på kvällen Camilla, Jag, Robert & Michaela | Rådhustrappan kl .00.00 på natten



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0