7 dagar kvar (Full like a kastrull)!

Sitter framför datorn med tvn på i bakgrunden där "Sverige Dansar Och Ler" är på i bakgrunden. Jag kan inte sluta förundras utöver att detta program har blivit bättre och bättre fär varje gång jag ser på det. Första avsnittet jag såg skakade jag bara på huvudet och undrade vad det var för svensk skit jag såg på. Men de är faktist lite geniala ser jag nu. Speciellt Henrik Schyfferts monologer. Älskar dem. Full like a kastrull! Haha min humor så det nästan blir pinsamt. Så jag skulle kunna lägga upp hur många klipp som helst.



Annars så är jag ganska körd i huvudet just nu. Har huvudvärk så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Ska gå och lägga mig nu för nu har mina Singoallakex tagit slut.



Så jag hoppas alla glada studenter är ute på Österäng och festar för min del också, så lovar jag att krya på mig och komma igen så snart som möjligt!

För vi ska ta studenten, för vi ska ta studenten
för vi ska ta stuuuuuuuuuuuuudenten, fy fan vad vi är bra!



Kommentarer
Postat av: julia

ahaa , fy fasen vad kul att jobba på hultsfred ! så ni behöver inte betala biljett då eller ? ;) shit vad avis jag blir :)
aha , det låter ju ganska kul! :P haha , mm , det verkar vara en del att hinna med !
nja , menar du vad jag ska göra när jag tagit studenten eller vad jag ska göra när jag går på sommarlov ? :) kram

2007-06-01 @ 22:34:10
URL: http://juliaalmen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0