6 dagar kvar (Tre saker)!

Tre saker som skrämmer mig...
Skräckfilmer
Att bli helt ensam på jorden
Döden

Tre personer som får mig att skratta...
Henrik Schyffert
Jonathan
Bloggar

Tre saker jag inte förstår mig på...
Våldsbenägna personer
Medvetet elaka personer
Djurplågeri

Tre saker jag
älskar
Jonathan
Min familj
Mina vänner

Tre saker som finns på mitt skrivbord...
Vattenflaskor
Pennor
Telefoner

Tre saker jag vill göra innan jag dör...
Få en familj
Resa till alla kontinenter
Få ett bra jobb

Tre saker jag tycker du ska lyssna på
Sisters of Mercy - Tempel of love
Flogging Molly - Devils Danceflore
Tegan and Sara - Walking whit a gosth

Tre saker jag kan göra...
Vifta på näsborrarna
Käka ofantliga mängder popcorn utan att få ont i magen
Planera

Tre saker jag inte kan...
Rulla på magen
Äta upp en hel Pizza
Springa 5km

Tre saker jag skulle vilja lära mig...
Äta mindre sötsaker
Springa över 5km
Japanska



Kommentarer
Postat av: julia

jaa
, jag längtar s¨ååå mycket till sommarlovet ! :) ge mig det nu ;)

2007-06-02 @ 11:43:15
URL: http://juliaalmen.blogg.se
Postat av: Linn

okej, då ska jag hålla utkik:)

2007-06-02 @ 15:52:35
URL: http://linnruby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0