6 dagar kvar (God Morning)!

Vaknade nyss upp till ennu en solig dag, hoppas det håller i sig minst en vecka till sen kan det få regna hela sommarn om det vill. Upptäckte att platser brevid mig i sängen var tom och funderade vart Jonathan höll hus. Snäll som han är ville han inte komma hem kl.5 på morgonen och väcka mig nu när jag mår så dåligt och förösker bli frisk så han hade sickat en sms  där det stod att han sov borta to night. Funderar på när det är minst jvligt att ringa och vecka honnom(^.^) Inte än iafl.
Jag mår lite bättre i huvuvdet, men är fortfarande förkyld men hoppas det försvinner snart snart.

Fick ett samtal ifrån pappa igår att jag måste hem och titta till katten, och det sa jag att det gör jag så gärna då. Men så fick jag en konstig motkommentar "Ja det hoppas jag värkligen, för jag kommer kolla med grannarna att du varit hemma!". Vad var det då? Varför skulle jag inte göra det, och varför frågade han mig om jag ville göra det om han nu endå inte litade på mig? Kommmer aldrig förstå mig på föräldrar fullt ut.
För vem skulle kunna motså det här?



Min söta underbara katt Sussie som vi haft sen 9 år tebx. Hon fyller just 9år på onsdag den 6 juni på våran nationaldag. Ska ta mig hem till henne när jag ätit frukost och släppa ut henne lite. Men nu ska jag gå och ta ut bröden för nu luktar det som de är klara.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0