5 dagar kvar (Glassande i solen)!

Sov som en gris idag och upptäckte klockan var 13 när vi vaknade, inte najs. Eftersom det för en gångs skull är högtryck i våran stad så måste man vara ute så mycket som möjligt. Jag och Jonathan slängde oss på cyklarna och cyklade ner till Österäng där Jonathans klass + några fler var, så vi kastade oss ner bland filtarna och hela dagen ängnades åt att sola och snackade om  valsex.

Lite senare drog vi oss mot glasskoisken på stortorget där Victor stod, så det blev en extra STOR glass, sånt gillar vi. Vi drog oss vidare ned mot badhusparken och intog den. Låg vid vattnet på filten och mådde gott. Så här ska det alltid vara! Men allt bra har dock ett slut så vid 17 började folk dra hemmåt för att ladda inför mat hos Charlotte och Lisa, ops måste cykla snart ser jag på klockan.






Kommentarer
Postat av: Camilla

haha fan va grymt att på bilden på dig, charlotte och mig att "kvinnor kan" väskan syns :D

2007-06-05 @ 17:54:22
URL: http://casomo.blogg.se
Postat av: Camilla

haha fan va grymt att på bilden på dig, charlotte och mig att "kvinnor kan" väskan syns :D

2007-06-05 @ 17:54:23
URL: http://casomo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0