4 dagar kvar (Warm Nights)!

Det börjas nästan kännas som man är i utlandet nu eftersom det är vamrt på kvällarna! Helt underbart.

Fortsättningen på gårdagen blev också så jvla skönt. Åkte hem till Charlotte och Lisa där vi hade med oss käk som vi åt utanför på gräset. Jag, Jonathan och Sandra åt pizza vi hade åkt och köpt, medan Lisa och Charlotte käkade godaste rostbiffen och potatissalladen jag ätit!


Lisa & Charlotte |  Jonathan | Min Pizza | Rostbiff + Potatissallad

Satt där ute tills solen gick ner bakom husen och knotten började käka upp oss.

Jonathan i bakgrunden & Lisa | En djävulsk bil | Robert & Jonathan

Robert och Jonathan åkte iväg på sina inlanes och jag, Lisa och Sandra åkte iväg för att hälsa på Volleybollspelarna på Campus. Jag var tom med en liten stund. Sen fick jag och Lisa infallet att vi skulle åka och hyra Sunes Sommar! Sagt och gjort, så drog vi sen hem till Lisa där alla kom tebx till när de hörde vi skulle se Sunes Sommar och kollade på den + Bert avsnitt. Helt underbart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0