3 dagar kvar (Solbränd)!

Jag är så sjukt solbränd på axlarna och armarna. Känns konstigt för jag har aldrig bränt mig i Sverige, ovan med värme det är därför. Men jag kunde inte låta bli att vara ute i solen idag igen.

Började med att panik åka in till Dressman till kl 10, för Jonathan hade studentfotografering klockan 11 och hans skjorta var för stor + att han tyckte inte längre om sin slips. Tanten som skulle "hjälpa" oss förra gången hade sagt att man inte kunde byta får det var så svårt. Det var typ det dummaste jag hört och vi bytte till en mindre skjorta + en snyggare slips, så fick hon säga vad hon ville sen. Jonathan var iafl nöjd, det som räknas.

Sen åkte jag ned till Österäng där lite folk ur klassen var. Vi fick vänta tills alla småbarn dragit innan vi kunde inta basketplanen.


Pojkarna i klassen + bollen | Erika

Dagen gick och vi han med att kasta vattenballonger på 2:orna och 1:orna. En fin tradition 3:orna har på Wargentinskolan, som vi stolta för vidare. Glida runt på stan och käka mjukglass.

På eftermiddagen cruisade jag, Jonathan och Natalie runt i Jonathans vrålåk ända bort till Andersön där jag vågade doppa fötterna i vattnet. Det var så fint där så jag och Natalie bestämde att vi skulle grilla där imorgon.

Just nu ska jag snart hoppa in i duschen innan jag ska åka ner till Svenskans fest innan Marité. Hoppas det blir roligt och att jag blir piggare. Är sjukt trött just nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0