2 dagar kvar (Andersön)!

Dagen började bra med lite volleyboll vid Campus. Måste erkänna att jag inte var så bra på det, men men. Kul var det iafl.

Min och Natalies plan för kvällen var ju grillning på Andersön och när resten av folket hörde det  bestämmde de sig för att följa med. Så inpackade i två bilar åkte jag, Natalie, Jonathan, Tuld, Emmelie och Anton iväg mot Andersön för grillning och bad. Det var rätt mycket folk där men man hittar nästan alltid en egen lite strand, så också denna gång. Vi slog oss ner där och tände grillarna medan Jonathan, Anton och Emmelie badade. Att grilla en flintastek värkade inte så bra från början men efter lite kirurgi ifrån Doktor Natalie och Syster Linn blev det perfekt. Så där satt vi på stenstranden i solen och mådde gott. Goda vinigum till efterrätt.


Badande | Jonathan på en sten | Folket som börjat äta | Natalie & Jag


Min och Natalies Flintastek

Snart ska jag och Natalie möta upp klassen i Björkbacka för att spela lite brännboll förhoppningsvis. Får se vad som händer sen.



Kommentarer
Postat av: Crazypill

mmmm flintastek!

2007-06-06 @ 21:38:53
URL: http://crazypill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0