1 dag kvar (Stress stress stress)!

Mycket att göra en dag innan studenten. Allt som har skjutits upp de senaste veckorna måste göras idag. Som att inhandla blommor och presenter + städa lägenheten och pynta flaket. För mycket att göra för lite tid. Men det löser sig alltid. Just nu försöker jag kasta i mig lite mat innan Natalie hämtar upp mig och vi ska iväg och pynta flaket i Måläng hemma hos Michaela.

Som sagt jag har en rätt så stor klass (26st), så det blev 30 rosor som skulle inhandlas. I Jonathans klass är de 10stycken, så i hanns badkar ligger det nu 41stycken rosor och doftar gott tills imorgon.



Idag har vi i klassen tagit studentfotografering. När klockan var 11.45 när kortet var planerat att tas var det endast 8personer där. Efter 20 kvalfulla minuter hade alla utom 3 dykt upp som tur var. Fan vad trist om endast 8stycken ifrån klassen hade varit med på kortet. Fotografen är ökänd som en jobig typ som alltid förstör allt roligt man planerar. Men idag vågade han inte ens säga imot mig. Vi i klassen tyckte det var snyggast om alla tjejer efter som vi är så få (6st) står tillsammans i mitten, istället för vita prickar utspridda i ett svart hav utav kostymer. Så han gick med på det när ja sa att vi skulle stå tillsammans. Vart mycket fint foto måste jag säga.

Nej nu måste jag steka korven för snart kommer Natalie och då ska en vattenmelon borras och fyllas med sprit inför morgondagen (^.^) Sen ska flaket pyntas.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0