1 dag kvar (Pynta flaket)!

Så, nu är det sista förberedelser klara inför studenten. Rosorna har fått band runt sig, champagnen på kylning och mössan är nytvättad. Och inte att förakta så är vårat flak nu klädd.

Vi åkte i samlad tropp till Måläng och möttes inför en imponerande syn. Nånting jag aldrig ens i mina vildaste fantasier kunnat föreställa mig. Det snyggaste flak jag någonsin sett, och det är vårt flak!



Jag är grymt imponerad och lycklig över att värkligen allt värkar klaffa tillslut. Musik, aggregat och lastbil + pynt.
Vi klädde det med 5st lakan där det stod: "TE3b Wargentin", "Vi hade iafl tur med vädret", Något internt solid works skämt jag inte fattade (jag är virtuellare inte produktare). "Ingenjörer?? ...", "YEAH RIGHT?!!" Fyndigt som fan.



+ en massa ballonger, björkar och serpentiner. Hoppas allt håller sig till imorgon bara. Flaket ska ju ändå också köras in till stan och det är nästan 2mil grusväg.

Nu är det bara väntan kvar inför imorgon. 1dag 53 minuter och 54 sekunder på min countdown. Jag ska gå och lägga mig nu så jag orkar med champagnefrukosten imorgon kl 7.30 i Badhusparken. Se you there!



Kommentarer
Postat av: Felicia

Grattis :D Hoppas du får en grym student :D

2007-06-07 @ 23:17:18
URL: http://feelicia88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0