-3 dagar kvar (Studentefotografering)!

Mötte upp fotografen ifrån Anna & Maria idag kl.12 på Jamtli. Har glömt bort vad hon hette men visade sig vara jätte rolig och glad + hon visade hur jag skulle sitta och stå för att det skulle vara snyggast. Dessutom hade hon massor med bra idéer om snygga motiv. Gillade tanken med att ha olika så som, borar, dörröppningar, sitta vid vattnet osv istället för bara stå rakt upp och ned. Det ar jätte kul faktist. Skulle kunna bli fotoad varje dag, så jag hoppas de blev fina kort. Hon sa det iafl när jag var där i butiken efteråt för att beställa tid när jag skulle komma och beställa vilka bilder jag skulle ha.
Känndes lite konstigt dock att kränga på sig mössan och studentklänningen igen haha.

Var också och köpte ett vitt album med vita blanka sidor med en silver studentmössa på framsidan. Väldigt stilrent och fint, precis som jag vill ha det. Ska framkalla massor av kort nu ifrån studenten och tiden före och klistra in och skriva till. Ska även sätta dit minnen som namnskyltar ifrån baler osv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0