-3 dagar kvar (Sliten)!

Har inte uppdaterat här sedan studenten pga av att jag inte har orkat eller haft lust. Det var så mycket som skulle bearbetas som hände under denna dag, så att det fick vänta innan jag skrev ner det.

Och nu är jag hemma hos käre mor och far och de saknar sladden till min mobil så jag kan inte få in bilderna till datorn endå, Och en redogörelse om studenten utan bilder gör den inte rättvist.

Säger bara att det var grymt kul, och jag har minnen för livet!

Men nu måste jag hoppa in i duschen för om en timme har jag studentfotografering och mamma antydde att det var värdelöst att betala för en bra fotograf om jag inte var fin. Vad hon nu menar med det?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0