White Noice

Jag är så jvla dum i huvudet! Innan varje skräckfilm är jag jätte pepp och almänt glad. Men in 10min i filmen tittar jag och undersöker allt förutom hhwwww (Lisa) att titta på bilden. Jag är helt enkelt vettskrämd för allt som låter lite läskigt och allt som är mörkt.

Så det var en underbar idé att titta på White Noice ikväll. Jag och Lisa tittade typ ingenting, så obehaglig var den. Jag har inspekterat Camillas storasysters hall väldigt noga nu. Och för att jag ska våga cykla hem sen måste vi se på Sällskapsresan 4, Den ofrivillige golfaren. En film som är lagomt läskig för min smak. 

Uppdatering.
Kom just hem klockan är nu 23.32 och jag kom hem helskinnad. Inga osaliga andar så långt ögat kunde nå. Trodde dock jag skulle bli attackerad utav ett moppegäng som hängde utanför Tavelbäckskolan. Men de insäg väll hur vältränad jag var och att de skulle aldrig hinna ikapp mig i den farten jag höll(^:^)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0