Vuxenpoäng

Nyss när jag, Jonathan & Camilla var på affären för att handla gjorde jag någonting som jag värkligen tycker ska räknas som vuxenpoäng! Jag köpte jordgubbar som efterätt ifrån jordbubbståndet som står utanför affären till efterrätt. Jag har aldrig någonsin köpt jordgubbar och spec inte som efterrätt till en lördagsmiddag (^.^) De andra tycker inte att det räknas som vuxenpoäng, men varför ska alla tråkiga saker så som betala skatt räknas som poäng och aldrig något roligt typ köpa jordgubbar!

Iafl så ska vi bowla ikväll, kul kul. Det går alltid bra ibörjan för mig och sen börjar jag tänka och då går allt åt helvete. Man ska nog vara lite full för det där eftersom då tänker man inte utan går på ren känsla.
Sen ska vi nog dra till news och hoppas på att de stänger lite senare än 22 den här gången.

Just nu håller Jonathan och Camilla spela Halo 2 och Camilla försöker desperat lära sig att med höger tumme styra siktet och med vänster tumme styra vart man går. Hahaha tjejer ska ju vara bättre på det att koppla så hon lär sig nog snart. Jag hade jätte problem ibörjan såg aldrig någonting. Tittade mest i taket eller golvet och sikta var bara att drömma om. Tur att Jonathan alltid klarar sig själv. Spelnörd som han är.



Kommentarer
Postat av: lull

haha fan jag vart ju hur grym som helst där ett tag..eller inte :D

2007-07-08 @ 11:04:03
URL: http://casomo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0