Tradera

Uppdaterar sidan för 234:e gången, nervös väntan den hundradels sekund som det tar för sidan att laddas. Hoppas hoppas, ja! Ligger fortfarande som högsta bud och det är 1h och 39min kvar innan auktionen är avslutad.
På grund utav min nojja att folk kanske ska läsa och vilja lägga bud tänker jag inte berätta vad det är på uppdrag utav Jonathan jag ska hova in på Tradera. (^.^) Eftersom det är den första auktion jag deltar i är min mage full utav fjädrar och pga utav min otroligt dåliga temperament gällande att förlora är det lika bra att inte veta vem man bjuder mot.  Uppdaterar igen.... ligger forfarande som högstbjudande och nu är det bara 1h och 36min kvar!

iiiikkk... 1h 12min kvar still me!

sjkfhskjhf.. 26min kvar, still going strong!

Yes!
Efter 4 kvalfulla dagar är nu Jonathan stolt ägare till Star Wars 1-3. Var ju ett måste till Star Warsmaratonet vi ska ha på torsdag. För 443kr blev de hanns. Fan vad bra jag skötte mig hehe, gjorde så mycket. Iafl i affärena kostar filmer uppåt 750kr tesammans:S Svindyrt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0