Sunny days

image319Har haft ont i magen de senaste två dagarna, eftersom jag varje gång tittar upp förbi datorskärmen och tittar ut ser jag sol. Så mycket sol har jag aldrig sett på länge. I panik har jag slevat i mig min lunch på2min, tvingat Emil att äta ute på gräset med en tallrik i knät bara för att jag ska få hinna döva min ångest att jag ennu den 22juli inte har solat en enda gång. Jag känner att Sunny Beach är nära nu.... Måste! -Panik-

Idag är det dock lite kallare men endå sol. Jag funderar om jag ska tvinga på mig mina korta vita shorts bara för att känna känslan att inte ha jeans på mig.

Nu ska jag ut med Ma och Pa för att typ spela minigolf, fika och sen ska de dumpa av mig på Jocks så jag kan stilla mitt dåliga samvete jentimot Pa som betalar hela Jocks nu... Yes vad ducktig jag är!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0