Stråket

Så har man gått förbi ennu en milstolpe i sitt liv. Man har haft åldern inne för att gå på krogstråket. En så länge har de flesta varit 50+ som varit där. Inte så hett, men hoppas på förbättre ju närmare Yrandagarna vi kommer. Enda som blir sämre då är att det endast utav 10 tält kommer vi in i 1enda. Resten är det 20, 21eller 23 års gräns. Vad är dealen? Åldersdiskrimingering om du skulle fråga mig. Jag får rösta vem som ska styra mitt land men du får inte gå på krogen. Jag kan se vad detta land prioriterar framför annat.

Idag ska jag jobba igen, jag och Emil kommer nog få det väldigt roligt. 14- 23 är ett ganska segt arbetspass + att alla ska ut ikväll och min babe fyller år gör inte så att allt känns bättre. Men vad får man inte stå ut med för att få lite pengar i kassan. Behövs alltid.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0