Regnet det bara faller ned

Hej och hå, vad dagarna går...

Jag har haft en grym lust att lägga ut bilderna sen i lördags, men eftersom jag och Camilla kom överns om att de aldrig skulle komma ut offentligt måste jag censurera dem först haha. Längtar tills jag gått igenom alla 1500 bilder ifrån studenten och framkallat dem jag vill ha för att sätta in dem i min underbart fina album jag köpt för ändamålet. Måste bara ha ork och tid... Tid finns men ork? Jaja den kommer väll.

Är i Duved just nu med my darling. Inte långt tills han åker till Luleå för att vara borta i 11månader. Fortfarande jvla norrlandsproblem att det tar 12h med tåg Östersund-Luleå medans samma sträcka Östersund-Uppsala tar 4h. Inte undra på att inga vill bo här. Fasst iaf anpassar man sig när man tycker att närmaste stad Sundsvall är jätte nära fast det är 18mil dit. På samma sträcka skulle det hinna vara minst 10 städer större än Östersund hinna komma om vi var söder om Dalaälven.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0