Öde

Är på jobbet och gick nyss runt i lokalerna letande efter en person som en kund vill prata med, slogs jag utav vad mörkt och tyst allt var. Inga telefoner som ringer ideligen, agenter som mer och mer skrikande försöker överrösta missnöjda kunder. Agenter som ler efter att just ha fått en utav de sällsynta komplimangerna man får efter att man löst ett problem. Oftast får man inte ens tack för hjälpen. Men nu är allt öde... VI är 7personer kvar på våran våning. I vanliga fall är vi ca 200st. Lungt och skönt. Om 9min stänger vi igen telefonerna och en 45min väntan på att få ta bussen hem väntar...

Och jag är fortfarande djupt besviken på att jag glömde mina pengar hemma så jag blev utan min efterlängtade 200gr chokladkakan. Jag kunde inte ens köpa mjölk till frukosten imorgon. Så det enda jag har hemma nu är lite ketchup och margarin typ. God frukost imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0