Night at the Östersund!

Haha underbar kväll. En kort resume på godbitarna eftersom jag ska kasta mig i säng och sova innom de närmsta 10minuterna.

Börjar kvällen hemma hos Camillas storasyster. Chillar och har fun, Jag, Charlotte, Sandra, Jenny, Lisa och självklart Camilla då. Hon är kaninvakt åt sin storasyster som har de sötaste kaninerna medan ägarna är i Holland.



När vi skulle dra ner till News kl 21.30 bestämde sig Jenny och Sandra för att dra hem pga av jobb imorn. Sagt och gjort drog resten ner till News. Jag körde hihi. Precis när vi hunnit satt oss ner bli vi utkörda för de stänga om 10min.

Istället gick vi till det andra öppna stället efter kl 22, McDonlads! Stod och väntade snällt väldigt länge för att få min päronshake som var jvligt god. Så jag behövde inte anspråka på min rätt att ha 14 dagars öppet köp, dvs jag ville istället ha en chokladsake om det var äcklig.

Efter det drog vi vidare förbi Marité för att se om de tog inträde, självklart lite posande på stortorget.

image304
Charlotte, Lisa & Camilla!

Tyvärr tog de 50kr i inträde så vi sturntade i det och begav oss till ställe nr 3 som har öppet efter kl 22, McDonalds 2 i Lillänge! Där terroriserade vi Josefin som stod i kassan. Nice nice. Sen upptäckte vi att kl var 23.00 och jag ska jobba kl08.00 imorn så jag dumpade dem hemma hos Camilla och jag drog hem och sov.

Så har man gjort en Östersund på kvällen.



Kommentarer
Postat av: lull

HAHA jag ser mordisk ut :D

2007-07-04 @ 13:00:02
URL: http://casomo.blogg.se
Postat av: Natta

Hey gumman!
Kul att jobbet funkar så bra trots allt nytt =P Jag påbörjade min tredje jobbvecka i måndags och fattar inte hur fort tiden går, är bara en månad tills jag ska flytta nu =S Du MÅSTE skicka bilderna från hultsfred till mig!!! Snälla =P
Hoppas vi hörs snart=)
Puss o kram

2007-07-04 @ 13:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0