Lumpen

Som sagt Jonathan ryckte ju in idag I Luleå F21. Pratade med honnom nyss och då hade hans civilkläder på sig (jag fick inte ha några fantasier där inte =( ) och eftersom jag är så jäkla nyfiken med vad han kommer att pyssla med letade jag reda på F21s hemsida hans befattning och vad de ska göra:

http://www.f21.mil.se/article.php?id=16651

Hitta även söta bilder (inte Jonathan på dem) hur han kommer se ut hihi + hanns märke "krigets krav"



Jag tror fan vi kör på min idé, Camilla att vi snor en golfbil ifrån ditt jobb, sätter oss och kör dit upp och följer efter dem i skogen. Sjukt sugen på det, och ja jag var nyfiken som barn. Vi kan då hjälpa till med att ropa saker som likanade "De är bara 100m längre fram nu, fienderna alltså. Kom igen pojkar spurta nu!" Åh vad jag skulle njuta utav det +  jag har sett för många amerikanska militärfilmer, så på nått sätt hade jag förväntat mig att få se allt han ska göra på typ 1m avstånd. Jag förstår inte ricktigt nu hur jag ahde tänkt att det skulle ha gått till?

Kommentarer
Postat av: lull

haha tycker jag låter som en riktigt bra ide ju.. när åker vi? måste ju planera så vi hinner fram innan han åker därifrån ;)

2007-07-31 @ 16:46:16
URL: http://casomo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0