Kamera

Har länge nu funderat på att köpa en digitalkamera. Mina stackars små vänner har blivitt terroriserad med min mobilkamera till nu, som har fungerat överraksande bra. Men fungerar värdelöst så fort det blir lite mörkt och zoom är inget att ens ta upp.
Men är det värt att köpa en sak till som ska släpas med. Som dessutom är mycket större och otympligare. Och så klumpig som jag är lär den gå sönder på en gång efter att jag har tappat den. Det är ett under att min mobil fortfarande fungerar.

Men kameran jag funderar på är den nya Samsung i70. Inte bara för att den är jvligt snyggt mönstrat i rött eller guld, utan för att dens skärm tar upp hela baksidan. Vad är det för vitts att ha en digitalkamera om man endå inte kan se om bilderna blir bra eller ej på en gång. Dessutom skjuter man som in den när man inte använder den, så knappar att råka komma åt i onödan är minimalt. Får se om min första lön är värd att lägga ut helt på en digitalkamera.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0