Harry Potter

Enda sedan jag läste Harry Potter för första gången var jag fast. Slutet närmar sig med stormsteg för bokserien. Kan knappt bärja mig! Måste fan sjukskriva mig dagen den släpps. Iafl sär är det premiär för 5:e filmen ikväll som jag och resten ska se, men filmerna är inte på länga vägar så bra som böckerna . Men man måste se filmerna endå. Det sämsta med filmerna är att de tagit alla huvudpunkter och klämt in så många som möjligt. Jag saknar det där lilla, allt snack mellan lektionerna osv som är i böckerna. Men men, alltid kul att se, men inga filmern man ser om och om igen tyvärr. Kanske för att Daniel Radcliff är så sjukt osexig!

Annars så jobbar jag ju hela yranhelgen 7 dagar i rad, men en ljuspunkt har dykt upp på den mörka himlen. Jag har fått byta bort lördagen så jag kan gå en helkväll på yran. Men jag ska inte gå torsdag och på fredag slutar jag 23 och ska gå direkt efteråt, men förhoppningsvis får jag sluta lite tidigare. Beror på hur många det är som ringer in. Synd om jag missar det enda jag värkligen vill se, Timbuktu som spelar kl 22 på fredagen (samtidigt som Millencolin, hur tänkte de där?) och tills dess måste jag ha slutat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0