Evening

Så underbart att det gick att gå utan jacka ikväll, har saknat det.

Var och såg på två utav min lillebrors matcher på Storsjöcuppen idag. Han är målvakt och rätt så duktig fast han skulle behöva bli lite kvickare i sidled(^.^) Men med tanke på att han snart är 175cm lång , 60+kg tung och är  bara 13 år än så ger han ett ganska så skräckingagande intryck på plan. Iafl för motståndarna som är ett och ett halft huvud kortare och 20 - 40kg lättare än my brother. Hihi love him.
Iafl så gick det inge vidare för dem men han gjorde iafl bra ifrån sig. Det är det som räknas.

Men dagens förvsinnande står Camilla, Lisa, Jenny och Robert för. Vart tog de vägen? Vi skulle se på film och jag körde bara lite snabbt för att kolla på brorsans match och sen när jag körde tebx till Robert var de inte kvar längre. Mycket konstigt, och det kan inte ha någonting med att jag blev uppehållen sen utav mexicos match och att jag inte orkar ringe och fråga vart de är haha. Men jag behöver sova nu känner jag. Om jag ska fortsätta prestera på jobbet. Så ni får förlåta mig för att jag är så trött. Love u al anyway. 

PS

Jag lyckades köra in bilen i garaget utan att spräcka någon backspegel! Wihooo!




Kommentarer
Postat av: lull

haha vafan:P om klockan va 23.04 när du skrev dehär så va vi fortfarande kvar hos robert..åkte inte därifrån förens typ kvart i tolv ;D

2007-07-05 @ 08:32:39
URL: http://casomo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0