Snabba puckar

SNABB.WMF (1270 bytes)

Hej och hå hur det kan gå.
Iafl nu värkar helgen vara spikad, ruschade ned på stan och hem igen på 30min för att få tag på tre stycken timbuktu biljetter tills imorgon på marité. Det ska bli kul att gå ut med folket för jag har redan sett timbuktu tre gånger detta år så det var inte jätte panik att jag måste se honnom, men det kan aldrig bli för mycket utav det goda och nu är det bestämt! Hoppas han gör en spelning och inte bara ska vara dj, men de annonserar som om han skulle spela. Kommer bli ruskigt besviken annars, för att se honnom stå och göra ingenting är inte värt 140kr. Inte i min värld.
Men som Lisa sa: "Nu ska vi dansa Linn!"

Ikväll ska jag se film med folket hos Robert, börjar med ensam hemma kl 19 och följer upp med the simpson movie. Kl 22 kommer Jonathan med bussen och det kommer bli ett kärt återsende.

Nu ska det ätas lunch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0