Sicko

Konstigt hur man kan gå och lägga sig och må hur bra som helst, sen vakna 10h senare och abra vilja dö. Min hals värker, mina ögon värker, min kropp värker, jag har feber och mitt tandkött kring metallpiggarna är inflamerade antagligen kommer febern därifrån.
Två problem uppstår då genast.

1. Jag har mikrobiologitenta imorgon.
2. På onsdag har jag tandoperationen där två tänder ska ut och om jag har feber så blir det ingen operation, dvs den skjuts upp för 3:e (4:e?) gången.

Nu ska jag gå och dra täcket över mig och hoppas att omtentan om 2månader går bra eller att jag är frisk när jag vaknar.

ps

Ska åka bil upp till Duved imorgon med Lisa och eventuellt Åsa. Jenny ska hälsas på i sin stuga och Jonathan kommer hem till Duved kl 00 på natten
.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0