Shop to u drop

Så, då har man inhandlat sista julklappen för i år. Ångest, för jag vill köpa mycket mer men min budget säger nej nu. Kanske det blir nått mer om jag snubblar över något litet.

Antagligen händer det redan idag för snart ska jag och lillebror åka ned på stan för hans julshoppning, jag ska bara till tandläkaren först. Undrar vad de säger då de märker att jag har metallpluppar på två utav tänderna med gummisnodd i mellan och två stycken tänder ska opereras bort? Älskar folktandvården, de är helt värdelösa. Men dock så är det ett nödvändigt ont då de ska kolla för sista gången gratis om jag har hål. Har jag det kommer de antagligen säga det växer bort, deras älsklings ord till mig. Puckon.

Morgonen spenderades uppe på metodavdelningen på skolan. Den korridor som är ombyggt till en sjukhuskorridor med rum med "patienter" i dvs dockor.
Där har jag räknat ut massa ordinationer och blandat till dem med sprutor för iv (intravenöst). Roligt att för första gången få göra något praktiskt, tog nästan en hel termin. Känns som läkemdelesberäkningen kommer gå galant på fredag, är bara farmakologin som måste tränas in mer. Det ska gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0