Jobbinterjuv

Träffade som sagt hon som hade hand om jobbet jag sökte idag. Jag och en annan tjej fick sätta oss i ett rum och få lite information om vad arbetet går ut på. Kändes lite creapy först att ha en "dubbelinterjuv", men hon sa till min lycka att de nu inte har en plats att tillsätta utan två!

Så det som kommer hända om jag får jobbet är att jag tre timmmar en kväll i veckan antingen tisdag eller onsdag har hand om en egen avdelning på skolbiblioteket där jag ska sätta tillbaka böcker, hålla ordning på dem och senare stå i disken för utlåning och återlämning. Även fyra timmar var fjärde lördag 11-15 ska jag jobba.
Det låter ju lagomt jobbigt och skönt. Det är väldigt fina lokaler och lugn miljö så man slipper stressen som på boxer. 
Sen är det inte helt fel med ca 2000kr för 18h i månaden jobb heller, ett välbehövligt tillskott i kassan.
Så nu hoppas jag värkligen att jag får det!

 

Kommentarer
Postat av: Natta

vinnaren är presenterad ;)

2007-12-13 @ 17:29:06
URL: http://naaatha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0