Fika

Yeah! Ska på "jobbinterjuv" kl 14 på skolans bibliotek, ett lagomt slitsamt arbete som innnebär att plocka upp böcker en kväll i veckan och var 4:e lördag. Det innebär ett litet tillskott i kassan förhoppningsvis och inte överansträngning = försöka plugga 100% och jobba på boxers kundtjänst samtidigt. Måste dit föresten idag för att få ett arbetsintyg + fråga min chef om hon vill vara referensperson till mig. Kommer sakna alla där, skönare gäng får man leta efter och jag gillade min chef stark. Hon hade skinn på näsan som alltid fick en motiverad att göra lite bättre ifrån sig.

Iafl det här inlägget skulle ju handla om att jag och Camilla (kanske Lisa) ska träffas på stan och fika idag på det nya cafét pause. Bra intiativ att skiffa fler kebabbarer och ta ett till café, finns inte så många bra och mysiga. De har öppet till kl 22 också, helt underbart.
Ska bara föröska styra upp det så jag hinner upp till skolan också.

Nu ska jag plugga så jag förhoppningsvis klarar mikrobiologitentan på fredag. Har bara kommit till bakterier än, suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0