Dragon Ball

Oftast kan jag inte somna utan att ha läst någoting. Den bok jag läste på förut är nu utläst och jag var på jakt bland mina hyllor efter nått nytt att drömma sig bort i.
Bakom tvn så hittade jag mitt lager utav Dragon Ball pockets, jag blev överlycklig! Det enda negativa är att jag inte har alla ca 40 om jag minns rätt, utan den är spridda nummer förutom de fyra första på raken, sen har jag 7:an osv. Så imorgon ska 5 och 6:an inhandlas. Det är bara bra för jag kan inte läsa alla utan har tid att plugga också. Det är ju mikrobiologi tenta på fredag

Idag har jag haft två föreläsning om hiv/aids och hepatit + vårdhygien. Det var inte våra ordinaire föreläsare utan en sjuksköterska och en läkare. Det märktes för de var kass på att prata inför folk, höll på att somna flera gånger om trots att det är intressant.

Imorgon är det övning på vårdhygien på eftermiddagen och på förmiddagen ska jag på massage. Ska bli jätte skönt och avslappnande, min cp rygg behöver det för mina kotor är inte ricktigt som de ska.

Nu ska jag fortsätta läsa, käka middag och plugga.

Bilden by the way är Son-Goku ifrån Dragon Ball.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0