Döden

Jag avskyr att vara sjuk, har inget tålamod. Så efter 2 dagar i sängen och 1000 minuters The OC bestämde jag mig för imorse att nu var jag frisk. Men jag kännde mig bättre nu också.
Fast efter några timmars lunkande i åre så vill jag bara lägga mig ned och dö igen. Mina bihålor vill inte vara med mig och jag är förkyld! Ingen feber dock känns det som längre.

Köpte en jätte fin grön och glittrig (vet det låter skitfult) sjal på vero moda. Gillar saker runt halsen speciellt i tyg för det värmer och är jätte fint. Fanns två sjalar till i "rysk modell" som jag blev jäkligt sugen på, men då måste jag bestämma mig för svart eller vit. Kan jag inte köpa bägge? Nej jag har bara 30kr kvar nu.

Även detta utspelades på Subway:

Först så fanns det inga bröd så vi blev bjudna på dricka, helt ok. Sen så gav jag jämna pengar och frågade vad chipsen kostade. 12kr svarade han. Jag gav då upp två 5:or och två 1:kronor, han tog imot och gav tillbaka 12kr, en 10:a och två 1:kronor. Antingen så räknade jag sjukt fel från början eller så bjöd han på dem. I mitt feber tillstånd så argumenterade jag inte emot.
På mina chips var siffrorna 10 11 tryckt och jag sa att åhh, de går ju ut på min födelsedag! Sen ser jag det står 07 bakom och inser de gick ut för en månad sen. Killen blir generad i kassan för han ahr sålt typ 100 stycken utgågna chipspåsar. Hoppas ingen blev sjuk. Tyvärr fanns det inga fler saltachips utan abra med ostsmak på. Men jag fick dem ju "gratis" iafl.

Nu ska vi kanske åka upp till Jennys stuga och se på film, eller stanna hos Jonathan och se på Shrek. Kanske hinner med både och?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0