Dålig Dag

Dagen började bra men avslutades dåligt. Är så förkyld att jag fick panik under eftermiddagsföreläsningen för jag inte kunde andas, så att jag var tvungen att gå hem för att gå på nässpray.

Ingen vidare dag heller, går inte så jätte bra i skolan men orkar inte ta det nu. Kanske någon annan gång.

Har bestämt mig för att vara otroligt egoistisk och bara göra sånt jag själv vill för att må bra så jag orkar med mitt liv. Måste försöka få en lugnare vardag, utan att dra ner på sånt jag tycker är roligt. Men måste få rutiner så jag hinner med skolan och inte prioritera allt annat roligt. Blir för jobbigt i längen.
Det jag försöker komma fram till är att jag måste hinna med mig själv, skolan och resten utav livet. Ändra på prioriteringarna så jag själv känner att jag mår bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0