Dagens

Plats: Framför datorn och nördar som vanligt.
Gjort: Handlat sista julklappen.
Sinnestillstånd: Mätt och lugn igen.
Klädsel: Morgonrock, mjukisbyxor, hood och stor sjal.
Komma skall: Pluggning inför farmakologin.
Dagens fråga: Vad har alla haft imot mig? Tandläkaren, han jag skulle köpa sallad av, isskrapor, tunika som endast fanns kvar i xl på kappahl osv.
Bästa: Haft bilen hela dagen
Sämsta: Släpa sig upp ur sängen 7.38.
Insikt: Alla julklappar köpta, nu är det roliga slut och 1år kvar tills nästa gång.
Besatthet: Nonstop.
Köp: En brun lång kofta jag spanat på länge, så länge att ma redan hade köpt den i julklapp till mig, så min kommer raskt lämnas tillbaka igen.
Vill ha: Volumaster ifrån Björn Axén OBH nordica.
Längtan: Jul och Honey blir hemma i två veckor.

Taget och mixat ifrån Hockeyfruns och Lolitas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0