Woked-up

Runt kl 09 imornse blev jag väckt utav en upphetsad Camilla som skrev att en Shelby GT350 (?) var parkerad utav en av stugorna på Campingen hon jobbar på. Jag föreslår att alla i Östersund vallfärdar dit för att titta på den kanske häftigaste bil staden någonsin skådat. Dagen då en GT500 kommer då kommer ni få se mig springa för första gången i mitt liv. Ska be Camilla ta kort på den åt mig, för jag har något mycket viktigt att göra:

Ta vara på min lediga dag! Det här hade jag tänkt mig skulle hända idag:

(x) Nörda The Sims minst 5h
(x) Antasta Nicklas (såg på Evan Almagty)
() Gulla med Lisa så hon kanske kan skjutsa mig till stan så jag kan hämta mina studentfoton som skulle vara klar (måste skaffa egen bil) update: Lisa börjar jobba om 10 min fram till 21 ikväll så vi tar det imorn.
(x) Duschat
(x) Sova
(X) Prata med Jonathan (han skulle få skjuta sin AK5 för första gången idag, Grrrr) (blev ingen AK5, de får fortfarande sy.)

Ungefär nått sånt kommer jag frörsöka klämma in i mitt pressade schema.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0