Stadsbesök

Har lite bråttom nu ska på stan med Nina, min buss går om 10min och jag är alltid sent ute.

Det som ska avklaras idag är:

(x)Beställa klipptid nästa vecka på Studio, eftersom min vanliga frisör är på semster i 3veckor
()Gå in på banken och få min internetdosa samt telfonbank upplåst igen var 30 pers framför mig i kö, orkade inte vänta
(x)Köpa en digitalkamera insåg det är nästan 800kr billigare att beställa den genom internet och hämta den i affären, än att köpa den där
()Köpa en box så jag kan få ett kort så jag kan se på tv var också sjukt dyrt, eftersom jag får personalrabatt väntar jag tills de har fått in såna boxar på jobbet.
()Fylla på mobilen så fel

Får väll se vad som ska glömmas idag.

Ikväll blir det förhoppningsvis Shrek 3 med folket!

Som sagt, allt blev inte gjort. Därimot hade jag väldigt trevligt med Nina på stan samt köpte en jätte fin lång mys kofta. Ska inte köpa något mer denna månad i klädes väg. Sen så köpte jag ett refillkort, men insåg att om jag fyller på för 250kr istället för jag gratis sms i 30 dagar vilket gjorde att jag sålde det för 100kr till mamma så ska jag köpa ett nytt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0