Skatteåterbäring!

Äntligen kommer Skatteåterbäringen!

Idag kom mina surt skatte slantar tillbaka! Efter en
väntan på 2år och lite påtryckningar ifrån min sida har jag fått tillbaka 741kr. Dock betydligt mindre än vad jag ska ha eftersom jag blev lurad utav de förra stället jag jobbade på. De sa att pengar som drogs ifrån min lön gick till skatt, men de hade stoppat pengara i sin egen ficka och endast skickat in till skattevärket att jag tjänat 2500kr som skattades på istället för 7500kr jag igentligen tjänade. Inget att bråka om i efterhand eftersom jag varken fick lönebesked eller anställningsbevis efter som jag dum nog på sitt första jobb inte krävde att få detta.

Men iafl var dessa surt fördärvade slantarna efterlängtade och åker nu direkt in på mitt sparkonto som jag döpt om till Tokyokontot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0