Sjukskriven

Det tog 2 månader på mitt jobb innan jag fick sjukskriva mig för första gången. Jag har jobbat sen i Lördags med feber och idag kännde jag att det går inte längre. Trots att jag får ångest när jag känner pengarna hägrar och Tokyo men vad ska man göra.

Jag känner mig äcklig och skabbig + sjukt osocial vilket jag inte har någon lust med. Jag vill bli frisk och hänga med folket igen.
I eftermiddag åker jag upp till Duved med the family för att invänta Jonathan som kommer imorgon bitti ca kl 8.30. Bara ta det lugnt och föröska bli frisk, för nästa vecka blir det full fart igen med jobb mån-fredag + att Niklas kommer hem vi måste fan planera snart haha. Iafl får jag nånting att tänka på när jobbet blir för påträngande. Och vara med alla söta människor förståss.

Nu ska jag spela The Sims och kurera mig.

Kommentarer
Postat av: lull

De tycker jag att vi ska.. hänga alltså. vi kan ta de uppochner om de passar! fast inte för länge. får så mycket blod i skallen. blir jobbigt i längden

2007-08-17 @ 18:18:41
URL: http://casomo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0