Män som hatar kvinnor

När jag var i Umeå sist lånade jag denna bok utav min faster. Det var den vidrigaste, äckligaste mest psykopatiska bok jag läst. Det var så fruktansvärd, att jag faktist mådde illa utav den, jag ville igentligen inte läsa klart den. Varför gjorde jag det då?
Varför kunde jag inte sluta sträckläsa den? Släppa ifrån mig den två, sek fast det jvla bokomslaget gjorde att jag fick kväljningar?

För att den var så fruktansvärt bra skriven. Soryn, intrigerna var utöver det vanliga. Jag kan sitta här och lovprisa den hur länge som helst. Min hatkärlek till denna bok är obeskrivbar. Jag vet inte om mitt psyke klarar av att ge mig på de två sista böckerna i serien än. Måste suga på karamellen ett tag till först.

http://www.bokus.com/b/9170013683.html


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0