Jhonny Depp

Stjärnor som är super hunkar på vita duken borde väll veta hur de ska se ut utanför biografsalonger också.

Tänk dig vakna upp varje morgon med detta ansikte:



Jag skulle ha tänkt mig för både en och två gånger vad det är för lodis jag släpat hem om han såg ut så här. Jag förstår mig inte på det.
Visst jag kräver inte att han ska ha på sig hela piratkostymen på sig bara för min skull varje morgon (bara ibland). Men nån måtta får det väll endå vara.
Jag kräver minst detta iafl:


Jhonny för ca 20år sedan

Annars funderar jag starkt på att bojkotta honnom helt om man ska få sår i ögonen varje gång man ser en bild på honnom på en hemsida eller i en tidning. Som super stjärna har han faktist en plikt mot oss vanilga dödliga att tillfredställa oss. Och han ligger långt under min smärtgräns.

Kommentarer
Postat av: lull

HAHA fyfan va rätt..klart vi ska göra de..bästa roadtripen någonsin:D men man måste ju ladda den rätt ofta också eftersom den går på el ;) så de tar nog lite längre tid än 14 dagar:P 15 dagar kanske..haha

2007-08-01 @ 20:04:42
URL: http://casomo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0