Japan

Nicklas har varit i Japan i tre veckor och är nyss hemkommen. Därför gick kvällen i Japanskt tema.
Jag har alltid drömt om att åka till Japan och Asien. Älskar filmer och själv kulturen, men eftersom jag bara fått höra allt berättat eller sett det på film måste jag självklart dit för att bekräfta att det är som jag har freställt mig. Nu när Nicklas berättar och visar bilder känns det som att min dröm är sann. Att allt är så crazy och stämningsfult som min älsklingsfilm Lost in Translation är. Var tvungen att se den filmen med han eftersom han är den enda jag känner som inte somnar under filmen, eller tycker den är jätte tråkig. Halva filmen gick dock bort med filmvisande och snack om Japan och nu är jag mer taggad än någonsin. Jag ska spara ihop så mycket pengar jag bara kan nu och åka ca en månad till Japan. Måste bara hitta några som vill följa med.

Som jag skrivit tidigare om mina tiggarfasoner för att få Hallo Kitty prylar värkar som det fungerade. Super snälle Nicklas hade med sig två stycken nyckelringar med Hallo Kitty motiv. Den ena som är en vanlig nyckelring och den andre är till för att sätta på nyckeln som en ja, vet inte hur jag ska förklara. Super söta var de iafl. Tack Nicklas!

 To morrow blir det roadtrip förhoppningsvis ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0