Hometown

Har varit i Umeå sen i Fredagskväll nu. Då jag genomled en 6h lång bussfärd som var iskall blandad med skrikanbde ungar/fulla ungdomar. Bara välja det man tycker bäst om. För att var korektt är min adress just nu Mittifjärden 2... nånting dår jag sitter ute i skogen tillsammans med min släkt och familj och njuter utav livet. Det är är den enda "semester" jag kommer få denna sommar, 5 dagar sammanhängande ledighet. Så jag måste passa på att njuta nu.

Lite av vad jag gjort:

Shoppat 5 tunikor/linne ifrån Gina Tricot. 1par Disel Jeans ifrån JCoch en stickad tröja ifrån Sisters. Underbart...

Plockat Hallon för glatta livet och slagits med mygg/myror/spindlar

Slagits med människor på Nolia där jag blev ny ägare till ett par limegröna Crocs. Ack så fula men ack så sköna.

Solat solat solat samt läst ut två böcker.


Jag har inte vågat mig till att bada än fast hela havet är 20m nedanför mina fötter. Det ser så sjukt kallt ut. Sammanfattningsvis har jag det helt underbart här. Äter och solar. Ska åka hem imorgon som är både possitivt och negativt då det är tråkigt att börja jobba igen, men helt underbart att Jonathan kommer hem på permis på Torsdag morgon!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0