Gråväder

Skit trist väder värkar vara en trend denna sommar, dagen idag följer även med denna trend. Lite avundsjuk på allt folks som idag åker till Bulgarien 1 vecka där jag igentligen skulle med, men eftersom jag inte hade fått lön när det skulle betalas kunde jag inte åka någonstans. Istället är jag hemma och jobbar och är duktig istället ;) Det ska bli intressant denna vecka att se hur många besökare jag har som inte är mina friends. Haha lär väll ligga på minus 0.

Iafl vaknade jag för 30min utav att en stor asfaltsbil står och brummar ute och folk håller på att skära upp asfalten. Vad tänker de med? Stå med en lastbil på tomgång i 40min är säkert jätte bra för våran växthuseffekt. Kan man börja någonstans att ta tag i detta gigantiska problem utan att alla börjar panika om 50år då ingen snö kommer vara kvar, jaja.

Till tandläkaren om 1.30min för att sätta in pluppar i de bakre visdomständerna. Det var tydligen inte normalt att ha tre stycken visdomständer extra på varje sida och rad så mina tänder får ej plats utan har vikt sig. Ska sätta pluppar för att räta upp dem igen + om nån månad ska de på krirugiskväg ta ut två stycken av dem som det bara syns 1mm utav för de får inte ens plats att komma upp. Jag lovar att de inte kommer inärheten utav min mun om jag inte är rejält drogad.

Kommentarer
Postat av: Natta

Hey söt! Var ett tag sen vi hördes nu så tänkte bara berätta att jag numera jobbar heltid på hemköp och har flyttar från linköping efter 6 dagar där =P Förändringar sker snabbt, miss u!
Puss o Kram //Natta

2007-08-28 @ 19:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0