Gah!

Dagen börjar inte bra.

Jag blev väckt utav käkkirurgin som undrade vart jag höll hus, det undrade jag också innan jag förstod att jag ahde ställt väckarklockan men inte tryckt in den lilla knappen som faktist gör så att den börjar spela. Typsikt mig. Klantigaste eller inte kan man undra.

Iafl måste jag nu stressa ner på stan för att hinna med bussen så jag hinner käka innan jobbet. Jag som hade tänkt att i lugn och ro efter kirurgen bestämt när han ska dra tänderna, hinna träna äta och softa innan jag börjar 12. Nu blev allt bara uppochnervänt. Tack Nicklas som jag efter ett långt ångestfyllt sms fick hana tt käka emd mig på stan under min lunch så jag slipper under mina 5min nu innan bussen går laga mat som ska vara till lunchen sen. Kan man få ångest för mindre? Ska kolla om jag får skjuta på lunchen till 16 kanske. Så jobbigt att jobba först 3 lunch sen 5h. Hellre 4 och 4h, annars blir jag så hungrig där vid 21.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0