Flickan som lekte med elden

Titeln kunde ha syftat å mig, som tur är gör den nu inte det. Det är nämligen så boken heter som jag håller på att
sträckläsa just nu. Gillade första boken "män som hatar kvinnor". Det var en bättre grund story i den, men den här boken är bättre på smaskiga intirger, sånt man vill läsa om. Hinner knappt läsa färdigt sidan innan jag vänder, så fort vill man hamna till slutet. Älskar att man inte får veta alla detlajer innan slutet, men fortfarande så mycket att spänningen håller sig. Jag kommer gråta när jag läst ut sista boken då jag vet att det skulle kommit fler om inte författaren hade gått och dött i förtid tyävrr.

Iafl måste jag lägga mig tidigt då det helt otorliga har inträffat. Babes tåg har faktis avgått utan förseningar som det gjort senaste gångerna han åkt hem. Han har än inte kunnat åkt hela sträckan hem utan att behöva ta förseningståg. Vågar fortfarande inte hoppas för mycket att han kommer till Östersund kl 07 imorgonbitti då jag ska hoppa på för att följa med upp till Duved. Åh... längtar.

Update
Fan vad bra den var! Men jag kommer dö imorgon utav trötthet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0